PITCH BLEASE ♪♫

Hey ppl! Since there's nothing new happening in my life, I have only a few pictures for you. Most of them are couple photos (We're just too cute, haha) but I just wanted to let you know that I'm still alive. ^_~

 photo Blog_24_04_15_01_zpsqjdptgbm.jpg

 photo Blog_24_04_15_02_zpsiuy0c6wq.jpg
On 4th April we felt like partying. ♥
We went to a club called Nachtwerk. Actually, it's a Gothic/Metal club
but once a month there's a party for gays & lesbians called Rosapark.
 photo Blog_24_04_15_03_zps6fv2zprh.jpg
Chu~
 photo Blog_24_04_15_05_zps4uujfbje.jpg
A few days later, we drove to Stuttgart.
Concert time! ♪
 photo Blog_24_04_15_04_zpsbihm3r6i.jpg
 photo Blog_24_04_15_08_zpsniz2nee4.jpg
We all look like fucking pricks. |D
but finally I got another picture with Kevin. ☺
 photo Blog_24_04_15_09_zps6cm0bqbd.jpg
My third Eskimo Callboy pick. Thanks Pascal ♥
 photo Blog_24_04_15_06_zpsyrtkizmt.jpg
On our way home.
 photo Blog_24_04_15_07_zpsxl57ounh.jpg
Jessi & I bought us couple rings. They're so pretty.
I hope we will wear engagment rings in the future.




Kommentare:

  1. Sorry, ein sehr unnötiger Kommentar, aber du bist total hübsch!! Deine Augen! *__*

    Süss, du und Jessi <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank. Das freut mich unglaublich. ♥

      Löschen
  2. All the photos are very cute!! Congrats for your couple rings o(≧∀≦)o

    AntwortenLöschen
  3. Ihr beiden seid so süß!
    Euch Lächeln zu sehen steckt total an. Normalerweise mag ich keine Pärchen, die vor Schmetterlingen im Bauch explodieren, aber ihr seid super :)

    Hehe, Eskimo Callboy. Die waren mal bei mir in Dieburg aufm Traffic Jam xD

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke ^_^ ja, ich kann mir vorstellen, dass ich manche meiner Leser schon nerve mit diesen Pärchenbildern :'D aber ich bin einfach so glücklich. ♥

      Löschen