Frankfurt Book Fair 2014

Hello ppl! ~~~ヾ(^∇^)コンチャ♪ Damn, it became so cold in Germany. I guess Autumn finally arrived here. When I was a child I always felt sad when Summer was over but now 10 years later Autumn became my favourite season (I still don't like the cold, though). I enjoy long walks and taking pictures of the colourful leaves and everything this season has to offer. ♥♦
But enough of that. Actually, I wanted to post a few pictures of the book fair in Frankfurt.


 photo blog_13_10_2014_13_zps654d6787.jpg
- Outfit Rundown -
Headbow / JSK / Blouse / Socks / Bag : Angelic Pretty
Shoes: An*tai*na
Jewellery: Chocomint / offbrand





 photo blog_13_10_2014_02_zpsa77094c2.jpg
Let's go! \(^ ^)/


 photo blog_13_10_2014_03_zpsc9884b3d.jpg
I didn't take many pictures. Most of them took my girlfriend (of course I'm allowed to use them ^_~)

This year was the first time I visited all the halls and had a closer look on the various books. Especially the japanese children's books are so cute and easy to read for me. Unfortunately, you can buy most of the books only on Sunday. ( ̄へ ̄)


 photo blog_13_10_2014_04_zpsb5b7e5e9.jpg


 photo blog_13_10_2014_11_zps7837fa05.jpg


 photo blog_13_10_2014_10_zpsf98540ee.jpg


 photo blog_13_10_2014_09_zps482c1eae.jpg


 photo blog_13_10_2014_07_zps935853e1.jpg


 photo blog_13_10_2014_08_zpsf8356773.jpg


 photo blog_13_10_2014_12_zpsf0e71dfb.jpg


 photo blog_13_10_2014_05_zpsdf3b5542.jpg



I didn't buy anything (except of a Crepé for 4€ \(--)/) but I had a wonderful day. ♦♥♦




Kommentare:

  1. Aaaaaaaw wie hübsch du ausschaust! *^*
    Du bist sooooo eine hübsche Lolita, dir steht dieser Mix aus gold und weiß so gut! <3
    (Hast du eigtl je das Foto von dir in meinem Blog gesehen, wo ich dich auf der Connichi 2013 geknipst habe...? xD)
    Und ihr zwei zusammen seid so schnuckelig süß! <3

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Kira ♥♦

    vielen Dank für die Komplimente! Es ist echt schön sowas zu lesen <3
    Und nein, die Bilder kannte ich bis gerade eben nicht :o: hab sie aber schnell gesucht und finde sie total schön. Vielleicht etwas spät, aber vielen Dank dafür ♥

    Liebe Grüße! ^_^

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hihi, mach dir nichts draus, da kannte ich dich auch noch nicht und konnte dich nicht einmal betiteln :'D
      Immer wieder gerne! <3
      Ich hoffe ich kann dich irgendwann nochmal knipsen :D

      Löschen
  3. Hello, I´m your new follower, you are very beautiful. I love your blog and your style. Congratulations for your work.
    This is my blog: http://redecoratelg.blogspot.com.es/
    Follow me back please.

    AntwortenLöschen
  4. Hey, danke für's followen! :3
    Zur FBM möchte ich nächstes Jahr auch unbedingt mal. Dein Outfit war so süß! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank! ^_^ die FBM ist aufjedenfall sehenswert, hat für mich aber nach über sechs Jahren ein bisschen an Faszination verloren. Trotzdem hab ich immer noch Spaß dort. :)

      Löschen
  5. You look so cute ^^

    Wonderful !!!!



    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    AntwortenLöschen
  6. It seems a very interesting event!
    Your outfit is very cute \(^o^)/

    AntwortenLöschen
  7. Aww your so pretty (>w<)
    Your dress is just perfect <3

    AntwortenLöschen
  8. Ach, was für ein wundervolles Outfit! *_*
    Ganz zauberhaft und ich muss sagen, dass mir eure Pärchenfotos sehr gut gefallen! (Ich wünschte mein Freund würde sich als Begleiter mal so schick anziehen xD).

    Liebe Grüße
    Zhenya~

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke für die Komplimente ^////^ ich fand' es auch toll, dass sich meine Freundin extra in Schale geworfen hat... es war natürlich ihr freier Wille und ich habe sie nicht gezwungen! xD

      Löschen