WELCOME TO THE RAINBOW PARADE! ☆

Hello sweethearts ♥ Are you ready for some heavy pic spam?! I made a lot of pictures in the last few weeks and finally I have the time to show them to you. First I'd like to show you just a few random pictures I made in the week from 26th to 31st May. My birthday was on the 28th of May and I didn't really celebrated it. My friend Jessi spent that day and the day after with me. I was really thankful that she visited me.


 photo Blog_10_06_14_06_zpse7e8f42b.jpg
That was her birthday present for me. Honestly, when I first saw it I had tears in my eyes! It's the most beautiful present I've ever received! She's so talented and it took her 9 hours to make this. I still can't believe that she did it just for me. I really feel so honored.



On the 31st May I visited the Gay Pride (Christopher Street Day) in my hometown. To be honest, it wasn't that good. A lot of ... you know "lesbian drama" happened so my mood was really bad and on top of that I felt so sick the whole day because it was quite warm and I drunk too much alcohol and didn't eat anything.


 photo Blog_10_06_14_01_zps809948b3.jpg 
My outfit for that day


 photo Blog_10_06_14_02_zps6bb090f7.jpg


 photo Blog_10_06_14_04_zpsc99b45df.jpg


 photo Blog_10_06_14_03_zps0f590907.jpg


 photo Blog_10_06_14_05_zps356d540c.jpg




 photo Divider_01_zpszytxcafc.png


From 7th to 9th June Jessi visited me again. On Sunday we planned to visit the "Reptilium" in Landau. It's a small zoo which is specialized on reptiles and some insects and spiders. I can highly recommened that zoo but you should go there when it's colder. The temperatures inside can reach up to 41°C (believe me, I know what I'm talking about! -_-)


 photo Blog_10_06_14_07_zpse536f2e4.jpg
I really love that zoo because all animals have an extemly huge terrarium.


 photo Blog_10_06_14_08_zps92c1c1a6.jpg


 photo Blog_10_06_14_09_zpscf4709c8.jpg 
10 Minutes after we arrived the staff made a small presentation about Tarantulas. I promised myself that I wanted to touch it when I get the chance...


 photo Blog_10_06_14_10_zpsfb3d7fc5.jpg
... and I did it!
I really felt proud because I'm so afraid of spiders. It felt really soft and light.
By the way, it's name is Mojo.


 photo Blog_10_06_14_11_zps67c441ae.jpg


 photo Blog_10_06_14_13_zpse545aa7d.jpg


 photo Blog_10_06_14_12_zps23450595.jpg
There wasn't much visitors that day.


 photo Blog_10_06_14_14_zps19791c5e.jpg


 photo Blog_10_06_14_15_zpsb2185b03.jpg
A scorpion glowing under black light. That's actually pretty cool!


 photo Blog_10_06_14_16_zpsdd466484.jpg


 photo Blog_10_06_14_17_zps70c1830c.jpg
He's such a cool guy!


 photo Blog_10_06_14_18_zps4eb2d36f.jpg


 photo Blog_10_06_14_20_zpsb9608498.jpg
They also made a snake presentation. First they told a little bit about snakes and afterwards you could touch one and even made a photo.
 photo Blog_10_06_14_19_zps5254c834.jpg

That's all for now. Tomorrow I'll go to the Memphis May Fire concert in Stuttgart and the weekend I'll spend with my ex girlfriend. Finally I can see the kitties of her lovely cat! *A*



Kommentare:

  1. Erstmal alles Gute nachträglich! :D
    Da hast du wirklich ein tolles Werk geschenkt bekommen!
    Und ich muss sagen, den allergrößten Respekt, das du auf Tuchfühlung mit der Spinne gegangen bist, Hut ab! Ich könnte das nicht D:
    Ich fasse echt so ziemlich alles an Getier an, aber Spinnen... nein >_<

    Ich wünsch dir viel Schmusefreude mit den kleinen Kätzchen, es wird sicher Fotos geben, oder? :)

    LG
    Kira

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke für die Glückwünsche :)
      Ich habe normalerweise auch panische Angst vor Spinnen, aber dieser Praktikant der den Vortrag gehalten hat, hat das alles so super erklärt, dass ich wirklich gedacht habe "Du musst das jetzt machen!". Außerdem, wann bekommt man schon mal die Chance dazu? ^_^

      Ich werd' versuchen ein paar Bilder von den Kleinen zu machen. Sind ja noch ganz 'frisch' und haben noch nicht mal die Augen offen :)

      Löschen
    2. Ja stimmt, wenn es sich dann anbietet und man das Gefühl hat, sollte man es auch umsetzen! :)
      Man weiß nie wann die nächste Möglichkeit kommt XD

      Ich bin gespannt! *^*

      Löschen
  2. Herzlichsten Glückwunsch nachträglich zu deinem Geburtstag <3

    Auch wenn Du nicht gefeiert hast, hast Du ein wunderschönes Geschenk bekommen;ein richtiges Unikat :)

    Du bist 20 geworden; andere würden das riesen groß zelebrieren, Du anscheinend nicht, was auch völlig in Ordnung ist (war bzw ist bei mir auch immer so). Nur verstehe ich nicht, wenn ich mich recht erinnere, dass Deine Mutter (?) Dir letztes oder vorletztes Jahr viele Geschenke etc gemacht hat. Ich glaub' das war an deinem 18. :/

    Tut mir leid. dass der CSD nicht so gut verlief :/
    Ich hätte nicht gedacht, dass dort viel Drama herrsche *seufz*

    Eine Vogelspinne anzufassen hätte ich mich nicht getraut xD Bist einiges mutiger als ich :)

    Ich wünsche Dir heute viel Spaß aufm Memphis May Fire Konzert <3
    Bitte genieße es in vollen Zügen (!) so gut wie es geht :3

    Viele liebe Grüße,
    Yume <3

    PS: Ich liebe Deine Bilder Spams :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank ^_^

      Ich hatte vor nach dem CSD etwas zu feiern, aber das hab ich ja sausen lassen. War vielleicht auch besser so.

      Naja, so viele Geschenke bekomme ich eigentlich nie. Das finde ich auch ganz gut so, weil ich sonst immer ein schlechtes Gewissen bekomme, wenn man für mich extra so viel Geld ausgibt. Ich freue mich eh mehr über selbstgemachte oder praktische Sachen :)

      Vielen Dank. Den Spaß werde ich hoffentlich haben...trotz 30°C+ ^_^

      Löschen