HANAMI 2014 OUTFIT ♪

Hello everyone How are you? Hope you all enjoy your weekend. First I want to say Thank You to everyone who left a comment to my previous post. I received so many kind words, advice and help not only on my blog but also on Facebook & Co. I will write a few more sentences in the end of this post but now I come to the actual topic.


This will be my outfit for the Hanami next weekend.

 photo Blog_26_04_14_02_zpsf2b98cc7.jpg
I bought this AP dress some months ago and I didn't have the chance to wear it yet. Since I don't feel that comfortable in Sweet Lolita anymore I will wear a Gothic coord instead. It's my first time wearing Gothic Lolita so I'm kinda curious how it'll turn out in the end.




 photo Blog_26_04_14_03_zpse88f4d54.jpg
I'm still not sure what jewelry I should wear for it but there are still some days left, so I have enough time to decide.


 photo Divider_01_zpszytxcafc.png


Okay, in the end I just want to say a few more words in regard to my previous post.

I took every comment and advice I received to heart and I came to the conclusion that I really need professional help. Some weeks ago, I've met a person who's in almost the same situation than I am and she offered me a helping hand. Of course she can't heal my depressions but she knows some addresses I can go to. After my exams, she will come with me to a psychologists.
 photo Blog_26_04_14_01_zps5a318920.jpg
See you soon guys! ~



Kommentare:

  1. Das Outfit sieht toll aus, bin gespannt auf Tragebilder :)
    (Und hoffentlich wird es nicht so heiß!)
    Und ich wünsche dir ganz viel Erfolg auf deinem Weg! Freut mich sehr, das du dir Unterstützung holst!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke, das ist nett von dir. Ich hoffe, dass ein paar hübsche Bilder zustande kommen (^_^) und nochmals danke für deine Anteilnahme zu meinem letzten Post.

      Löschen
  2. Super hübsches Outfit, dir wird Gothic Lolita bestimmt fantastisch stehen :)

    AntwortenLöschen
  3. Das Outfit sieht ja toll aus ^^ Ich freue mich schon auf Fotos. ^^

    AntwortenLöschen
  4. Dieses Kleid hattest Du uns, deinen Lesern, schonmal vorgeführt *auf Profilbild schiel* ^^
    Ich bin sehr gespannt auf die Fotos, und hoffe auch, dass diese Dir selbst gefallen.
    Ich bin ein absoluter Fan Deiner Bilder *_*
    Du hast es aus meiner Sicht perfektioniert :)
    Es ist gewollt und gekonnt!

    Auf Hanami war ich, wie letztes Jahr, nicht gegangen. War feiern. Dennoch beneide ich all die, die der japanischen Mode etc treu geblieben sind und sich dafuer noch begeistern können.


    Ich drück' Dir die Daumen, dass Du einen kompetenten Psychologen finden wirst und die Wartezeit nicht allzu lange andauert >.<
    Würde mich freuen, wenn Du Deine Leserschaft dies bezueglich wieder informierst.

    Allerliebsten Gruß,
    Yume <3

    AntwortenLöschen