Oh my god, she did it again?!

Just a short update on a Sunday evening. I really felt like blogging today because I want to show you my latest pictures which I took today. I got a new piercing last Friday and I'm still so excited about it ♥ Just follow the cut to see all pictures. (^o^)/
 

 photo blog_151213_01_zps4e6c02fa.jpg

I's been a long time since I had the time to do my makeup and it turned out horrible. I'm really out of practice and that fact really makes me sad. I was kinda satisfied with my makeup skills before but since a few months it turns out totally bad almost every time! ;_;

 photo blog_151213_02_zps8857f90a.jpg
Back to the actual topic: I decided to get a so-called "Eskimo Piercing" also known as vertical labret (pierced through the lip vermilion). It wasn't painful at all but I have to say, that I hurt a little bit more than my other lip piercings. Fortunately, my lip didn't swell even though the piercer said that the probability is quite high. Right now everything seems to be fine and I hope it'll stay like that.


 photo blog_151213_03_zps1048d06c.jpg

I also asked if it's possible to get a second tongue piercing and he said there should be no problem with it. I'm so happy because that's also a great wish of mine! ヾ(^∇^)

That's all for now, just a quick update. I'll try to make a "review of the year 2013" post in the next days.

Kommentare:

  1. Oh, ich wusste gar nicht, dass Du auch ein Zungenpiercing hast *noch nie sah*.
    Gab es an dieser Stelle Komplikationen ?
    Und wie viel hatte der "Spaß" gekostet ?

    Das Labret-Piercing ist mir ebenfalls gleich ins Auge geflogen; sieht sehr gut aus und harmoniert mit den Snake Bites, zudem kann nicht jeder Mensch alle Piercings tragen, aber Du kannst es und es "zerstört" auch nicht Dein schön definiertes Gesicht :>

    Auf Deinen Jahresrückblick bin ich sehr gespannt !

    Aller liebsten Gruß,
    Yume <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen Dank <3

      Das Zungenpiercing habe ich schon seit Sommer '12. Hat damals 50€ gekostet und für das Eskimo hab ich 55€ gezahlt. Gab bei beiden keinerlei Probleme :)

      Löschen
  2. Steht dir total gut. *__* Eins in der Zunge will ich auch gern, aber ich traue mich irgendwie nicht. >___<

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dankeschön :)
      Das Stechen vom Zungenpiercing tut überhaupt nicht weh! Man spürt es wirklich kaum :) das ist meine Erfahrung und hab das selbst von vielen anderen gehört.
      Das 'schlimme' kommt nach dem Stechen, weil man ca. 1 Woche lang nur Suppe essen kann.

      Löschen
  3. Cool&Cute! :) new piercing suits you perfectly

    AntwortenLöschen