ETERNAL ROSE BOUQUET ♪

Today I'd like to show you some pictures of my new dress \(^ ^)/. It's the Eternal Rose Bouquet JSK by Angelic Pretty. I fell in love with this print at first sight. Currently, I'm more into AP's classic prints. I still love their Sweet stuff of course but I recognized that I'd like to change to a more mature style.


I got the dress for just 190€ (♥ Mbok auction ♥) but I had to pay 30€ for shipping and 55€ for customs but at least it's cheaper than some offers I got from other Lolitas. A girl wanted to sell me her JSK for 450$! Can you believe this?!


 photo Blog_080913_01_zpsc173c23a.jpg
JSK, Bonnet and socks.
 photo Blog_080913_02_zps688f7f90.jpg
 photo Blog_080913_03_zpsc0785b4b.jpg
The fabric is so soft ♥
 photo Blog_080913_06_zps0b629f21.jpg
I'll get a new (super fluffy) petticoat next week ♥
Btw, this will be my coord for Connichi (Saturday).
On Sunday I'll wear my Glass Bottle of tears JSK.


 photo Blog_080913_04_zpse00e6d3a.jpg
I wasn't satisfied with my makeup today. Hope it'll turn out better next weekend. ( ̄へ ̄)
 photo Blog_080913_05_zps67f1a2c5.jpg
I really wasn't sure if that Bonnet would suit me. I was never a fan of them but I thought a Bonnet would match better to the dress (and I didn't like the headbow for that dress). I think it looks okay but I don't like these huge bows on both sides.

I'll show you more pictures of my outfit next Monday ♥


Some weeks ago I decided to dye my hair again because I was so sick of my natural hair colour. At first I wanted to dye them with Directions Alpine Green but then I thought it may be a little bit too crazy even though I really like this colour but then I decided to choose Red Tulip. It looked quite dark in the packing but it turned out kinda... bright!
 photo Blog_080913_07_zpsb8076028.jpg
The hairline turned out kinda pink and the rest of my hair is red. My friend Sara bleached them first and afterwards we used Directions.
 photo Blog_080913_08_zps8c5e001e.jpg
 photo Blog_080913_09_zpscb208044.jpg

Kommentare:

  1. das eternal rose bouguet kleid steht dir gut und auch die bonnet *O* ~~
    und die haarfarbe ist schön, gefällt mir gut *^*

    AntwortenLöschen
  2. Wow, das Kleid ist wirklich toll und steht dir auch super. Aber was manche Leute für so manche Kleider verlangen finde ich immernoch heftig. X___X
    Die Haarfarbe finde ich auch cool. Ich hab mir auch gerade Directions gekauft und muss jetzt mal schauen wie ich die am besten einsetze, dass auch die Farbe rauskommt die ich haben mag. XD

    AntwortenLöschen
  3. Wow, das Kleid ist so perfekt und passt so super zu dir! Auch der Kontrast zur dunklen Perücke passt da total dazu *o*
    Die neue Haarfarbe sieht echt klasse aus, die wollte ich auch mal haben ^.^ Aber ich habe mich von Directions jetzt erst mal verabschiedet und "züchte" meine Naturhaarfarbe zurück :'D
    liebste Grüße ~

    AntwortenLöschen
  4. Ich bin normal echt kein Fan von AP, aber Eternal Rose Bouquet ist einfach Hammer. *_*
    Es steht Dir wirklich sehr gut, auch das Bonnet gefällt mir sehr gut an Dir. :)

    AntwortenLöschen
  5. Das Set ist wunderschön <3
    Und die Haarfarbe ist ja genial :D

    AntwortenLöschen
  6. Eternal Rose Bouquet ist wirklich wunderschön, besonders in der Farbe und es steht dir wirklich gut *__* Bin auf weitere Fotos gespannt!
    Und deine neue Haarfarbe sieht toll aus, auch wenn ich gerne mal Haare ganz in Alpine Green gesehen hätte, ich benutz die Farbe nämlich auch, aber nur teilweise und sie ist meine Lieblingsfarbe xD

    AntwortenLöschen
  7. The dress looks so pretty and you look really cute wearing it! I love your new hair colour, it suits you really well ^^

    AntwortenLöschen
  8. Such a beautiful dress! *_* in mint color looks best!
    a-few-dots.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  9. omg you´re so pretty ! Beautiful dress and perfect pink/red haircolour =) !

    AntwortenLöschen
  10. Gut,gut ! Dieses Outfit wirst Du zur FBM tragen. Ich muss es mir einprägen; was mir nicht schwer fällt, weil es so wunderschön ist q///q
    Wirst Du dazu eher eine dunklere oder eine blonde Wig tragen?
    Deine neue Haarfarbe mag ich übrigens auch !
    Steht Dir so gut ^_^
    Lieben Gruß,
    Yume <3

    AntwortenLöschen