CosDay² 2013 (Picture heavy)

Last Saturday we visited the "CosDay²" in Frankfurt am Main like every year. Unfortunately, I didn't order any tickets and in the end we didn't even get some at the box-office Q_Q So we spent the day on the outdoor area and in the nearby shopping center. 


I didn't took many pictures of other Cosplayers because I'm simple too lazy to ask them for a picture and my camera sucks anyway, so we only took photos of our little group.
We arrived at 1 p.m at the building and decided to have lunch first. Of course we went to Pizza Hut!

 photo Blog_CosDay_02_zps74c43828.jpg
 photo Blog_CosDay_01_zps1c20ad26.jpg
 photo Blog_CosDay_03_zps9019f16f.jpg


After lunch we wanted to take some pictures.
 photo Blog_CosDay_04_zps007fa9b5.jpg
Sara's Cosplay (Strength from Black Rock Shooter)
 photo Blog_CosDay_11_zpse6b2ede1.jpg 
With Anna-Lena's weapon
 photo Blog_CosDay_09_zps260fbee0.jpg 
..and of course I wanted to try it as well! :D
 photo Blog_CosDay_12_zps38137ed5.jpg 
We found a shopping cart. SO NOT LOLI! D: lol...
 photo Blog_CosDay_14_zps5adf5344.jpg
 photo Blog_CosDay_13_zpsa7963bfe.jpg
 photo Blog_CosDay_18_zpsd3a94a18.jpg
 photo Blog_CosDay_20_zps3829e1ba.jpg
 photo Blog_CosDay_21_zps4a4f0a96.jpg
 photo Blog_CosDay_19_zps6ab4bc23.jpg
 photo Blog_CosDay_22_zps225fa7b2.jpg 
Dream car ♥


Sara and I decided to have some ice cream (^_^)
 photo Blog_CosDay_16_zps22e0d4fe.jpg 
Sara's Iced Coffee
 photo Blog_CosDay_17_zps29459853.jpg 
.. and I had coconut ice cream
 photo Blog_CosDay_15_zpsc7ac9d72.jpg
I found this GLB in a showcase in the shopping center. Eternal Rose Boquet is the dress I'll buy next ♥


Just some last pictures at the end C:
 photo Blog_CosDay_05_zpsdbaf911c.jpg photo Blog_CosDay_07_zps6f5149f4.jpg
 photo Blog_CosDay_08_zps8729ec9d.jpg
 photo Blog_CosDay_06_zps6a4c0deb.jpg 
Nicole's Deadmau5 Cosplay
 photo Blog_CosDay_23_zps03e2fb5d.jpg 
NOT SO LOLI! ..again! :D 
That head is so heavy. I had trouble to keep my head up xD

Kommentare:

  1. Ha ha, echt tolle Bilder. Ich war letztes Jahr auf der Convention und fands echt genial. Ich war nur am Samstag dort und hab ordentlich geshoppt und auch gleich bei Primark ein wenig Zeit verbracht. XD''
    Dieses Jahr war ich leider nicht da, aber ich wäre wirklich gerne gegangen. Dafür gehe ich aber zur Connichi im September. ^^

    Die Gothic and Lolita Bible finde ich übrigens toll. Meine Mitbewohnerin hat diese Ausgabe auf der Hanami gekauft und ich blätter auch gerne mal in der. ^^

    AntwortenLöschen
  2. Die Tickets waren schließlich sehr schnell ausverkauft, habe ich gehört.
    Zur Not konnte man eh Leute fragen, ob man deren Tickets ausleihen darf, um sich etwas von den Ständen kaufen zu können.

    Dein Kleid ist viel süßer als meins *__*
    Deine Wig mit den leicht toupierten Hinterkopf gefällt mir total *_* Wirkt sehr natuerlich.

    Die Fotos sind alle schön und professionell geworden; das letzte ist echt zum Schießen xD.

    Zu blöd, dass wir beide an unterschiedlichen Tagen dawaren ._.

    AntwortenLöschen