I got a new. . .(ノ≧∀≦)ノ

. . . Piercing! Last Thursday I went to my favourite Piercing and Tattoo Studio in Karlsruhe "PowWow" and decided to get a new one. I wanted an Industrial for so long and finally I did it! I was nervous as hell >。≪ but in the end it wasn't that bad and it didn't hurt at all! I've read a lot of reports about Industrials and many people said it hurts a lot! Well, I have to say: Those people are PUSSIES! It's not that painful and it's totally okay! :D

Photobucket
I get the bar in the next two weeks.

Kommentare:

  1. sieht richtig klasse aus *_*

    Dann hoffe ich doch mal, dass in den nächsten Wochen keine Schmerzen oder Vereiterungen aufkommen.
    :>

    AntwortenLöschen
  2. das schaut klasse aus :D ein industrial hätte ich auch gerne q.q' ich habe noch immer ein Piercing gutschein in meiner tasche rumfliegen und kp was ich damit anfangen soll :< aber ich traaauuu mich nit q.q

    AntwortenLöschen